Továrna v severoanglickém Sheffieldu bude vyrábět ovladače vztlakových přistávacích klapek na křídlech pro boeingy 737, 737 MAX a 777 nové generace. Britská továrna bude těsně spolupracovat se závodem v Portlandu v americkém státě Oregonu, kde se vyrábějí další komponenty. Továrna v Sheffieldu bude zaměstnávat zpočátku asi 30 lidí a firma je chce přijmout počátkem roku 2018.
Investice v Británii je součástí strategie Boeingu na soustředění výroby klíčových komponentů a systémů v USA a Británii. Cílem firmy je snížit náklady dodávek.
Boeing postaví závod vedle sheffieldského výrobního a výzkumného centra, kam má v roce 2019 přesunout výrobce luxusních vozů McLaren produkci svých podvozků. Ta se nyní nachází v Rakousku a McLaren se tím připravuje na možné zavedení cel na produkci automobilového průmyslu po odchodu Británie z EU, uvedla agentura Bloomberg.
Evropský konkurent Boeingu Airbus soustředí v Británii většinu své výroby a vývoje křídel. Na dvou závodech tam zaměstnává celkem asi 10.000 lidí.



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
