WPP, která vlastní například reklamní agentury Ogilvy & Mather a Hill & Knowlton, působí ve 113 zemích světa a zaměstnává přes 200.000 lidí. Firma upozornila, že klienti se snaží omezovat výdaje, což zostřuje konkurenční boj v reklamním průmyslu.
Podnik předpokládá, že tempo růstu tržeb mu v letošním roce zpomalí na dvě procenta ze zhruba tří procent v loni. Podle analytika Neila Wilsona ze společnosti ETX Capital se v tomto výhledu odráží loňské rozhodnutí Británie opustit Evropskou unii. Vliv má ale také politická nejistota v Evropě.
\"Máme zde velmi soutěživé prostředí. Hospodářský růst je slabý, inflace nízká a klienti se soustředí na náklady,\" řekl agentuře Reuters zakladatel a generální ředitel WPP Martin Sorrell. Zostřená konkurence podle něj firmu připravila o některé významné kontrakty.



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
