V celkových reklamních výdajích napříč mediatypy připadá na online reklamu 21 procent a je tak druhým nejsilnějším inzertním médiem. Největší podíl mají televize s reklamními příjmy 42,4 miliardy Kč, tisková inzerce loni vynesla 19 miliard Kč, reklama v rádiích sedm miliard a outdoorová inzerce 5,2 miliardy Kč.
Největší část internetových inzertních výdajů, celkem 14,2 miliardy Kč, připadá na celoplošnou (display) reklamu, z toho videoreklama tvořila 19 procent. Do reklamy ve vyhledávání investovali inzerenti 4,7 miliardy Kč v reálných cenách. Pro katalogy a řádkovou inzerci média deklarovala tržby 900 milionů Kč v ceníkových cenách.
Z celkových výdajů do reklamy připadá na programaticky obchodovanou inzerci třetinový podíl. Do této kategorie se řadí prostor v reklamních obsahových sítích a aukčním způsobem nakoupená reklama.



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
