Spory ohledně výše mezd šoférů linkových autobusů přetrvávají ve čtyřech krajích. Kromě Jihomoravského a Ústeckého kraje není navýšení mezd na minima stanovená vládou dojednáno v Pardubickém a Libereckém kraji.
Řada krajů požadavky vlády splnila a šoférům platy dorovnala. Minimum určené vládou představuje navýšení mzdy za hodinu jízdy na 98,10 Kč a na 88 korun za hodinu čekání. Nově byl zaveden příplatek 6,60 Kč za hodinu za náročné pracovní prostředí.
Řidiči linkových autobusů proti nízkým mzdám protestují od října 2015. Podle nové podoby zákona o veřejných zakázkách by nové soutěže na zajištění veřejné dopravy měly zohledňovat i jiná kritéria než cenu a stanovovat například nejnižší mzdu pro šoféry autobusů.
V Ústeckém kraji plánovaly kvůli mzdám místní odbory lokální stávku už na středu 8. března, nakonec ji ale zrušily. Vyčkávají, jak dopadne dnešní zasedání předsednictva.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
