Na pojistném VIG vybrala 9,051 miliardy eur, což je o 31 milionů více než v předchozím roce. Růst vykázala všechna odvětví s výjimkou životního pojištění, které zaznamenalo propad o 19,2 procenta.
Na mnoha trzích je podle VIG celkový objem pojistného nadále ovlivněn omezováním prodeje jednorázově placeného životního pojištění kvůli nízkým úrokům. Po očištění o tuto oblast činí nárůst pojistného za loňský rok 4,4 procenta.
Růst předepsaného pojistného VIG zaznamenala v Srbsku (18,5 procenta) a Chorvatsku (9,4 procenta), mimořádný pak byl nárůst v Rumunsku, kde se vlivem změn na trhu pojistné zvýšilo o 24,4 procenta. Výsledky za Českou republiku VIG nezveřejnila.
Jak pojišťovna oznámila už v loňském roce, ve střednědobém výhledu hodlá dosáhnout minimálně desetiprocentního podílu na pojistném trhu v Srbsku, Chorvatsku, Maďarsku a Polsku. V Srbsku už se jí to s akvizicí společnosti AXA podařilo, podíl zvýšila na 12 procent. V Chorvatsku zaujímá 8,5 procenta a v Maďarsku 7,3 procenta trhu.
S ohledem na hospodářské oživení VIG předpokládá, že do roku 2019 se jí podaří zvýšit objem předepsaného pojistného na 9,5 miliardy eur. Zisk by se měl pohybovat v rozpětí 400-470 milionu eur.
VIG je předním specialistou na pojištění v Rakousku a v zemích střední a východní Evropy. Koncern tvoří zhruba 50 firem v 25 zemích, s jeho akciemi se obchoduje také na pražské burze. V Česku VIG působí prostřednictvím Kooperativy, České podnikatelské pojišťovny a Pojišťovny České spořitelny.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
