Důl Paskov, který se v posledních dvou letech nazývá Důlní závod 3, má dvě šachty: Staříč a Chlebovice. Uhlí se v dole začalo těžit v roce 1964, horníci z něj od té doby vyvezli více než 46 milionů tun uhlí. Společnost OKD končí těžbu v Dole Paskov z ekonomických důvodů, těžba se nevyplácí a škodí hospodaření celého podniku, který je od loňska v úpadku.
Uzavřením Dolu Paskov končí těžba v celé ostravské části někdejšího Ostravsko-karvinského revíru. Z Dolu Paskov k dnešnímu dni odchází 1030 zaměstnanců. Přes 300 lidí bude v dole dál pracovat na jeho útlumu a 183 horníků přejde do dolů na Karvinsko.
Celé OKD bude mít po uzavření Dolu Paskov zhruba 10.000 zaměstnanců. Firma je od loňska v úpadku, do potíží ji přivedly klesající ceny uhlí a předluženost. Od vyhlášení insolvence, kterou navrhlo samo OKD, už firma udělala mnoho úsporných opatření. Jedním je také ukončení těžby v Dole Paskov. Postupně se mají zavírat i ostatní doly, poslední z nich pravděpodobně v roce 2023. Dosud posledním dolem, který OKD kvůli nerentabilnosti zavřelo, byl na konci roku 2006 Důl Dukla v Havířově na Karvinsku.
vpl dr



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
