Největší světový automobilový trh se na zahraničním prodeji obou korejských výrobců podílí více než čtvrtinou. V březnu tam však obě firmy silně utrpěly protikorejskými náladami, včetně výzev k bojkotu, i sílící pozicí čínských výrobců, jako je Geely. Propad na čínském trhu ohrožuje výdělky jak automobilek, tak jejich domácích dodavatelů.
Hyundai a další jihokorejské firmy pociťují od konce února čínskou nelibost nad plánovanou stavbou amerického protiraketového štítu THAAD na jihokorejském území, který má být zaměřen proti jaderné hrozbě ze Severní Koreje. Čína se ale obává, že systém bude sledovat i její vojenské aktivity. Čínské ministerstvo cestovního ruchu nařídilo prodejcům zájezdů, aby přestali nabízet cesty do Jižní Koreje, a státní média vyzvala k bojkotu jihokorejských výrobků.
Hyundai podle jednoho ze zdrojů zrušila v polovině března druhou směnu na svých třech závodech v Pekingu. Jednu směnu zrušila na svých třech čínských továrnách i sesterská Kia, uvedly další zdroje. Automobilky zprávu komentovat odmítly. Huyndai už od 24. března na deset dní uzavřela čtvrtou ze svých továren v provincii Che-pej, údajně aby zkontrolovala výrobní linku a upravila technologie.
Skupina Hyundai Motor zahrnuje automobilky Hyundai a Kia a je pátým největším výrobcem aut na světě. Společnost vyrábí i v České republice, v roce 2008 zahájila sériovou výrobu v Nošovicích na Frýdecko-Místecku.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
