PSA požádala o investiční pobídky v souvislosti s přípravou na výrobu malého vozidla s pracovním označením P21, který by měla vyrábět od roku 2018 v Trnavě na západě Slovenska. Záměr počítá s tím, že od roku 2020 by z výrobních linek sjíždělo 180.000 těchto vozidel ročně.
Automobilka v současnosti na Slovensku montuje modely Citroën C3, Citroën C3 Picasso a Peugeot 208. Výroba posledních dvou zmiňovaných modelů by na Slovensku měla skončit postupně do roku 2019 a nahradit je má právě nové vozidlo, jehož produkce by vytvořila 420 nových pracovních míst.
Podle listu Sme jsou navrhované investiční pobídky pro PSA v přepočtu na nově vytvořená pracovní místa vyšší, než stát poskytl firmám v uplynulých letech.
Automobilový průmysl je jedním z hlavních tahounů slovenské ekonomiky a Slovensko je v přepočtu na obyvatele největším výrobcem aut. Zástupci odvětví dlouhodobě ovšem upozorňují na nedostatek kvalifikované pracovní síly. Například PSA zaměstnává na Slovensku také cizince. Slovenský závod automobilky se nachází v regionu, kde je nezaměstnanost nižší než celostátní průměr a je vzdálen jen několik desítek kilometrů od připravovaného závodu britské automobilky Jaguar Land Rover.
Slovenská továrna PSA, která by v příštích letech měla začít montovat i motory, zvýšila loni výrobu meziročně o čtyři procenta na nový rekord 315.050 vozidel. Kromě PSA montují vozidla na Slovensku také závody jihokorejské automobilky Kia Motors a německého Volkswagenu.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
