Dohodu o nákupu 20 strojů pro kratší trasy s opcí na 20 dalších letadel obě strany sjednaly už v lednu. Podpis konečného kontraktu se ale oddaloval kvůli vyjednávání o údržbě a dodávce náhradních motorů mezi IranAir a výrobcem motorů Pratt & Whitney z americké skupiny United Technologies, uvedla agentura Reuters.
Firmu ATR se sídlem v Toulouse vlastní Airbus a italská společnost Leonardo Finmeccanica. Loni v únoru ATR oznámila, že od Íránu přijala předběžnou zakázku na 20 dvoumotorových turbovrtulových letounů typu 72-600. Kontrakt má podle íránských činitelů hodnotu asi 400 milionů dolarů (zhruba deset miliard Kč).



Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
Až budete stát v koloně na D1, můžete slavit. Dálniční propojení Prahy a Bratislavy se otevřelo před 45 lety
