Finanční ředitel agentury Ken Dale řekl, že čistý zisk se loni vrátil k \"normálnějším úrovním\".
Tržby dosáhly svého vrcholu v roce 2008, kdy činily 748 milionů dolarů. Od té doby převážně klesaly, a to kvůli negativním dopadům rozmachu internetových médií na úkor tištěných novin. Agentura se snaží pokles tržeb kompenzovat tím, že se více zaměřuje na video a na nové zahraniční klienty.
V loňském roce pokles tržeb zmírnily mimořádné příjmy související s prezidentskými volbami ve Spojených státech. Téměř polovina tržeb agentury pochází od televizních společností. Noviny se na jejích příjmech podílejí 23 procenty a internetové společnosti zhruba deseti procenty.
Náklady agentury se loni zvýšily o téměř pět procent na 562,7 milionu dolarů. Zahrnovaly částku 16,6 milionu dolarů související s přesunem ústředí, což by mělo agentuře v budoucnu přinést roční úsporu kolem deseti milionů dolarů.
Agentura AP vznikla v roce 1846 a je nejstarší tiskovou organizací na světě. Má statut družstva, je ve vlastnictví amerických médií a jejím primárním cílem není tvorba zisku.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
