Konrád chce televizi vrátit k vyrovnanému hospodaření. Podotkl, že z účtu televizních poplatků v poslední době ubylo 1,5 miliardy korun. Chce proto hledat úspory jak v provozu ČT, tak i ve výrobě pořadů. ČT podle něj vyrábí příliš draze. Nastínil také záměr postavit nové moderní nízkoenergetické sídlo televize místo budovy zvané Rohlík.
Člen rady Luboš Beniak podotkl, že rozpouštění peněz z účtu televizních poplatků je plánované na dlouhodobé investiční akce, které řeší podfinancování investic ČT v minulých letech.
V programové rovině hodlá Konrád klást důraz na původní českou hranou tvorbu, například na daleko více historických formátů, a také obnovit tradici komediálních formátů. Nehodlá spouštět další kanály.
Zpravodajství ČT je podle Konráda nejlepší na televizním trhu. Mělo by vyžadovat daleko více zdrojů. Čerpat informace z více agentur, více také využívat zpravodaje v regionech. Naopak by omezil počet zahraničních zpravodajů a spíše vysílal redaktory do centra dění v jiných zemí z Česka.
Kandidáti na ředitele ČT dnes před radou prezentují své projekty v pořadí: Jiří František Potužník, Petr Dvořák, Karel Novák, Martin Konrád a Petr Vinklář. Poté budou radní volit nového šéfa ČT pro dalších šest let. Musí dostat nejméně deset hlasů z 15.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
