Hrubý provozní zisk (EBITDA) stoupl o 36 procent na 242 milionů eur. Příjmy ve čtvrtletí vzrostly o 22 procent na 821 milionů eur.
Dodávky vozů se zvýšily o šest procent na 2003 kusů, z toho dodávky nových modelů s 12 válci, jako GTC4Lusso, stouply o polovinu. Prodej v Evropě se zvýšil o devět procenta, hlavně díky vysokému růstu v Německu, Francii, Itálii a Británii. V Americe a oblasti Asie a Tichomoří bez Číny dodávky stouply o čtyři procenta, v Číně o tři procenta.
Automobilka se v roce 2015 oddělila od automobilové skupiny Fiat Chrysler Automobiles. Společnost potvrdila předchozí výhled na celý rok, podle kterého se má hrubý provozní zisk zvýšit na více než 950 milionů eur. Dodávky mají letos stoupnout na 8400 z loňských 8014 vozů. Do roku 2019 chce automobilka zvýšit prodej na 9000 vozů, napsaly agentury AP a Reuters.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
