Skupina PSA požádala o investiční pobídky v souvislosti s přípravou na výrobu malého vozidla s pracovním označením P21, který by měla vyrábět od roku 2018 v Trnavě na západě Slovenska. Záměr počítá s tím, že od roku 2020 by z výrobních linek sjíždělo 180.000 těchto vozidel ročně.
Automobilka v současnosti na Slovensku montuje modely Citroën C3, Citroën C3 Picasso a Peugeot 208. Výroba posledních dvou zmiňovaných modelů by na Slovensku měla skončit postupně do roku 2019 a nahradit je má právě nové vozidlo, jehož produkce by vytvořila 420 nových pracovních míst.
Slovenská továrna PSA zvýšila loni výrobu meziročně o čtyři procenta na nový rekord 315.050 vozidel a letos počítá s dalším zvýšením produkce. Závod bude v budoucnu vyrábět i motory.
Kromě PSA montují vozidla na Slovensku také závody jihokorejské automobilky Kia Motors a německého Volkswagenu, který na Slovensku loni ukončil pětiletý investiční program v hodnotě 1,9 miliardy eur (50,7 miliardy Kč).
Automobilový průmysl je jedním z hlavních tahounů slovenské ekonomiky a Slovensko je v přepočtu na obyvatele největším výrobcem aut na světě. Odvětví ještě posílí svou pozici ve slovenském hospodářství po zahájení výroby v továrně britské automobilky Jaguar Land Rover, která staví závod na jihu Slovenska.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
