Připojení se k žalobě není podle Ťoka smysluplné a je potřeba vzít v úvahu, že Německo je pro ČR významným obchodním partnerem. Česko i Rakousko dálniční známky pro osobní vozidla má, není důvod, proč by je nemohlo zavést i Německo, uvedl Ťok.
Kritikům vadí německé mýtné proto, že německé dálniční poplatky budou de facto platit jen zahraniční řidiči. Majitelé aut registrovaných v Německu mýtné sice také uhradí, posléze se jim ale o zaplacenou částku sníží daň z motorových vozidel.
O diskriminačních rysech mluvil i premiér Bohuslav Sobotka (ČSSD). \"U nás máme ten systém zavedený tak, že naši lidé, když platí dálniční známky, tak si to z žádné daně odečíst nemohou. V Německu ale bude možnost si to z jedné německé daně odečíst. To z pohledu mého není úplně fér a není to úplně v pořádku,\" uvedl minulý týden předseda vlády.
Výše mýtného se bude lišit v závislosti na objemu motoru a množství emisí.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
