\"Skupina firem Bosch si vede v České republice dobře a roste ve všech klíčových obchodních oblastech. Letošní odhad stanovila světová skupina Bosch na začátku roku. Ale v prvním čtvrtletí vzrostly celosvětové tržby meziročně dokonce o 12 procent,\" uvedl Šlachta. Skupina v Česku podle něj loni investovala přibližně 2,7 miliardy korun především do svých místních výrobních závodů zaměřených na automobilový průmysl.
Bosch v České republice se skládá ze šesti společností. Pokud by se sečetly obraty všech firem skupiny, včetně tržeb za dodávky ostatním společnostem Bosch, které se do konsolidovaného obratu skupiny nezapočítávají, šlo by o částku 50,6 miliardy korun, meziročně o 5,7 procenta více. Největší podíl připadal na závody v Jihlavě (22,7 miliardy korun) a Českých Budějovicích (20,5 miliardy korun).
Skupina v ČR působí v oblasti automobilové techniky, která tvoří většinu jejích tržeb, dále průmyslové techniky, spotřebního zboží a energetiky a techniky budov. Společnost je přítomna v osmi lokalitách, z nichž v pěti jsou výrobní závody.
Od loňského září se centrála společnosti pro ČR přestěhovala do zrekonstruované budovy v areálu bývalé Waltrovky v pražské Radlické ulici. Součástí 4000 metrů čtverečních užitné plochy nové budovy Bosch jsou i školicí středisko divize Elektrického nářadí, showroom Zabezpečovacích a komunikačních systémů i obchodní oddělení společnosti Bosch Rexroth.
Působení společnosti na českém území sahá až do 19. století, kdy Bosch v rámci celé Rakousko-uherské monarchie zastupovala firma Dénes & Friedmann. Krátce po skončení 1. světové války se vedení firmy rozhodlo založit vlastní pobočku se sídlem v pražské Letohradské ulici, aby se o pár let později společnost přestěhovala do prestižní lokality pražských Vinohrad. Dlouhou přestávku v činnosti způsobenou změnou politických poměrů ukončil až rok 1989. V prosinci roku 1991 obnovila firma svoji činnost pod názvem Robert Bosch odbytová.



 
				







 Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					