Dálnicí D1 u pražského Chodova projede 99.300 vozidel každý den. Úsekem D5 z Prahy ke sjezdu na desátém kilometru to je 57.100 vozidel.
Zvýšení automobilové zátěže se týká prakticky všech silnic bez rozdílu tříd. Z hlediska typů komunikací zaznamenalo ŘSD stejný 13procentní růst provozu na dálnicích a silnicích nižších tříd. Výjimku tvoří dřívější rychlostní silnice, které jsou nyní označovány jako dálnice II. třídy. Týká se to například spojení z Prahy do jižních Čech označované jako D4, nebo D7 vedoucí z Prahy na Slaný. U této kategorie vzrostla intenzita ve srovnání s rokem 2010 o sedm procent.
Rozdíly mezi dálnicemi a silnicemi nižší třídy jsou u množství projíždějících kamionů. Zatímco u vozidel nad 3,5 tuny vzrostla intenzita provozu na dálnicích o 21 procent, na silnicích třetí třídy to bylo pětiprocentní zvýšení. Osobních vozidel na dálnicích proti roku 2010 přibylo o deset procent.
Sčítání dopravy spustilo ŘSD loni v květnu s ročním zpožděním. Sčítání se v Česku prováděla v pětiletých cyklech, pro poslední šetření ale ŘSD nedokázalo včas dokončit veřejnou soutěž. Důvodem byly podle ŘSD nejasnosti způsobené plány předchozího ministra dopravy Antonína Prachaře. Ten například chtěl využít pro sčítání nezaměstnané.
Sčítalo se nakonec na 6000 úsecích všech tříd silnic a dálnic. Kompletní výsledky pro jednotlivé úseky jsou k dispozici na stránkách ŘSD.



 
				







 Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					