Podle výroční zprávy, na kterou dnes upozornil server Euro.cz, měla uhelná společnost v roce 2016 tržby 6,479 miliardy, což je o necelých 100 milionů méně než v předcházejícím roce. Mohla ale rozpustit rezervy, které si firmy připravila právě kvůli sporu s ČEZ.
\"Tato skutečnost měla mimořádný dopad do hospodaření společnosti v roce 2016, ale bude mít i značný význam pro roky budoucí,\" uvedl ve výroční zprávě předseda představenstva SUAS Jiří Pöpperl.
SUAS loni prodala 3,818 milionu tun uhlí, což bylo meziročně o téměř milion tun více. Dodala také 3323 gigawatthodiny elektrické energie a 1957 terajoulu tepla, obojího mírně více než v roce 2015.
Sokolovská uhelná se roky přela s ČEZ o cenu za uhlí, které SUAS dodává do elektrárny v Tisové. Podle SUAS byla cena neúměrně nízká. Nakonec se ale obě strany dohodly a součástí dohody byl odkup elektrárny Tisová Sokolovskou uhelnou.
Podle Pöpperla složitost na trhu pevných paliv a elektrické energie neslibuje jednoduchý vývoj ani v následujících letech. Společnost se proto zaměří na vnitřní optimalizaci a zkvalitnění ve výnosové oblasti a také na snižování nákladů.
Do skupiny firem Sokolovské uhelné patří také společnosti,, které dodávají teplo a zabývají se skládkováním, ale i sportovní kluby jako FK Baník Sokolov nebo Golf Sokolov.



 
				







 Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					