Na severu Čech rozšiřují výrobu některé velké průmyslové podniky, řada lidí našla brigádu při sběru jahod, práci na chmelnicích, silnicích a dalších stavbách. Obce zaměstnávají občany v rámci veřejně prospěšných prací, poptávají asistenty prevence kriminality. Nedostatek pracovníků v technických profesích pociťuje řada firem v regionu.
Bez práce bylo na konci uplynulého měsíce v Ústeckém kraji 38.364 lidí, což je o 2013 méně než na konci dubna. Nejvyšší nezaměstnanost zůstává na Mostecku, kde byla 9,3 procenta. V rámci republiky patří Mostecku druhá pozice za Karvinou. Druhou příčku v počtu uchazečů na jedno volné pracovní místo obsadilo v republikovém žebříčku Ústecko, kde je podíl 7,4. Třeba na Teplicku tento podíl činí 2,7 uchazeče na místo.
Na Teplicku a Litoměřicku je dlouhodobě nejnižší nezaměstnanost v rámci kraje. V lázeňském městě byla 5,3 procenta, ve vinařském okrese 4,6 procenta. Ani to však nestačí na republikový průměr, který na konci května činil 4,1 procenta.
Vývoj nezaměstnanosti v okresech Ústeckého kraje:
Okres Počet nezaměstnaných v květnu 2017* Počet nezaměstnaných v dubnu 2017* Podíl nezaměstnaných v květnu (v pct.) Podíl nezaměstnaných v dubnu (v pct.) Děčín 5838 (5448) 6288 (5916) 6,5 7,0 Chomutov 6178 (5798) 6493 (6103) 6,9 7,3 Litoměřice 3804 (3529) 4104 (3830) 4,6 4,9 Louny 3877 (3391) 4104 (3642) 6,0 6,4 Most 7062 (6982) 7256 (7187) 9,3 9,6 Teplice 5123 (4529) 5355 (4788) 5,3 5,6 Ústí n.L. 6482 (6050) 6777 (6336) 7,9 8,2 Kraj celkem 38.364
(35.727)
40.377 (37.802) 6,6 7,0
* Celkový počet nezaměstnaných, čísla v závorkách udávají počet uchazečů ve věku 15 až 64 let, kteří mohou okamžitě nastoupit do práce.
Zdroj: Úřad práce ČR



 
				







 Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					