\"Prvních pár měsíců bude ještě problém s napojením. Křižovatka se nedala zrušit, je pro Hradec Králové poměrně důležitá,\" uvedl Ťok.
Podle vedoucí projektového týmu D11 Pavly Černé se dosavadní sjezd musí zbourat a opravit část vozovky v místě jeho napojení. Provoz bude po dobu úprav před tímto místem převeden do protisměru a za ním se vrátí do správného směru. Vše by mělo být hotové do konce roku.
Chybějící kus dálnice do Hradce v délce 2,5 kilometru se začal stavět v roce 2014. Stavba předtím od roku 2006 stála, a to hlavně kvůli nevykoupeným pozemkům statkářky Ludmily Havránkové. Návrat stavbařů zdržela i jednání se stavební firmou. Na úseku vzniklo pět mostních objektů, z toho tři na dálnici, další nad ní nebo na ostatních komunikacích, a rozsáhlá mimoúrovňová křižovatka u Kuklen.
Dálnice D11 nyní končí před Hradcem Králové a motoristé z ní sjíždějí přes křižovatku u Opatovic nad Labem či přes provizorní sjezd u Libišan. Dostavbou dálnice se uleví Novému Městu u Chlumce nad Cidlinou, přes které jezdí významná část kamionů na tranzitní trase Náchod - Praha.
Navazující úsek dálnice z Hradce Králové směrem na Smiřice a Jaroměř letos získal nepravomocné stavební povolení, které ale rozkladem napadlo ekologické hnutí Děti Země. Stát původně chtěl úsek k Jaroměři začít stavět koncem letošního roku. Z Jaroměře by D11 měla pokračovat k polským hranicím, v Královci u Trutnova se má napojit na stavěnou polskou silnici S3.



Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
