\"Za tímto pozitivním vývojem stojí především velké množství inovací a podpora našich hlavních kategorií - koření, polévek a bujónů,\" uvedl ředitel marketingu Vitany Michal Panocha.
Společnost loni například zavedla nové zavírací sáčky pro všechny druhy koření a začala vyrábět bezlepkové produkty. Na trh loni uvedla 139 nových výrobků, letos počítá se zhruba 90 novinkami. Náklady na výzkum a vývoj výrobků loni činily devět milionů korun.
Vitana zaměstnává 560 lidí ve třech provozovnách v Byšici, Roudnici nad Labem a Varnsdorfu. Její portfolio zahrnuje zejména koření, polévky, instantní jídla, bujóny, omáčky, přílohy či potřeby na pečení.
Orkla je předním dodavatelem spotřebního zboží a řešení v oblasti potravin, drogistického zboží a pekárenství ve Skandinávii, Pobaltí či v Indii. Ve střední Evropě skupina vedle Vitany vlastní rakouskou společnost Felix a rumunskou Orkla Foods Romania. Loni koupila i českou firmu Hamé.



Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
