Počet mobilních zákazníků se meziročně zvýšil o dvě procenta na 6,16 milionu, z toho počet tarifních zákazníků stoupl o téměř pět procent na 3,79 milionu lidí. Průměrný výnos na zákazníka stoupl o tři koruny na 253 Kč měsíčně.
\"V červnu jsme se museli vypořádat s výzvou v podobě zavedení EU roamingu a byli jsme úspěšní. Naším zákazníkům jsme výhody tohoto volání poskytli s předstihem a vůbec jako první operátor v České republice,\" uvedl generální ředitel Milan Vašina.
Podíl zákazníků, kteří přestali využívat služeb operátora (tzv. průměrný měsíční churn), poklesl meziročně o 0,2 procentního bodu na 1,2 procenta. Zákazníci operátora v průměru provolali 159 minut měsíčně, tedy o 0,6 procenta více než loni. Celkový objem přenesených dat meziročně vzrostl o polovinu na 21.786 terabytů.
T-Mobile Czech Republic je člen mezinárodní telekomunikační skupiny Deutsche Telekom. Co do počtu zákazníků je největším operátorem na trhu.



Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
