Poslechovost Evropy 2 se proti loňskému poslednímu a letošnímu prvnímu čtvrtletí zvýšila o sedm procent na 848.000 lidí. Následuje Radiožurnál s růstem o 27.000 na 835.000 posluchačů a Frekvence 1 s poklesem o 3000 posluchačů na 811.000. Podle Jana Tučka ze STEM/MARK všechny tři stanice dosahují zhruba stejné poslechovosti a rozdíly mezi nimi jsou na úrovni statistické odchylky.
Mezi stanicemi, které pokrývají více regionů, ale nejsou celostátní, se nejlépe dařilo Hitrádiím s 578.000 posluchači, což je o 7000 více než v předchozím období. Následuje Blaník s poklesem o 15.000 na 569.000 lidí a Kiss s poklesem o 8000 na 352.000 posluchačů. Mezi regionálními rádii byly nejposlouchanější Český Rozhlas Brno, Krokodýl a Černá hora.
Největší podíl na trhu měla skupina Radiohouse s 49,9 procenta, následuje MMS s téměř třetinovým podílem a Český rozhlas s 22,3 procenta. Hrubé mediální investice do rádií v prvním pololetí vzrostly o téměř sedm procent na 3,554 miliardy korun.
Denně nějaké rádio poslouchalo 62,4 procenta populace, což je o 1,3 procentního bodu méně. Během týdne si alespoň jednou rádio pustí 86 procent lidí.



Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
