Podle výsledků měření pomohla náročná stabilizace podloží a okolí estakády. \"Zatím ta měření jsou povzbudivá a vedou nás k tomu, že bychom mohli dálnici začít zprovozňovat v obou pruzích,\" uvedl Ťok. Přesný termín ministerstvo dopravy nestanovilo, bude to ale po 20. září, kdy se na celé D8 uskuteční zkušební měření a testování v nedalekých tunelech.
Stavaři se na D8 vrátí znovu na jaře. \"V příštím roce nás čekají další stavební úpravy, ty stavební úpravy nebudou jednoduché. Počítáme, že využijeme celou stavební sezonu i v roce příštím,\" doplnil ředitel Ředitelství silnic a dálnic Jan Kroupa.
Omezení provozu souviselo s nestabilitou podloží v okolí. Ředitelství silnic a dálnic v uplynulých měsících nestabilní okolí zpevňovalo piloty a vysokotlakou injektáží betonu. Okolí monitoruje asi stovka čidel.



Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
