Ryanair uvedl, že ruší necelá dvě procenta letů, aby zvýšil podíl včasnosti letů na 90 procent. V první polovině září totiž tento ukazatel klesl pod 80 procent, a to přepravce označil za nepřijatelné.
K tomuto kroku ho přinutilo několik faktorů včetně zbývajících dovolených, které si personál musí vybrat do konce roku, stávek personálu řízení letového provozu i nepřízně počasí.
List The Irish Independent dnes s odvoláním na nejmenované zdroje uvedl, že aerolinky mají, stejně jako celý letecký sektor, problémy udržet si piloty a získávat nové. Letos jich už 140 přešlo ke konkurenčním Norwegian Air. Irský přepravce zareagoval nabízením bonusu 10.000 eur (téměř 261.000 Kč) při podepsání smlouvy. Mluvčí Ryanair se k tomu na dotaz agentury Reuters nevyjádřil. Makléři na burze podotýkají, že společnost Ryanair bude mezi prvními leteckými přepravci, na něž nedostatek pilotů dopadne. Platy, které nabízí, totiž patří k nejnižším.
Největší evropské aerolinky - z hlediska počtu přepravených pasažérů - v posledních letech tvrdě pracovaly na zlepšení své pověsti a nynější opatření jí rozhodně nepomůže. Evropská média zveřejnila už řadu rozhovorů s nespokojenými zákazníky a své čtenáře vyzvala, aby se o své příběhy podělili.
Irská komise pro dohled nad leteckou přepravou uvedla, že zákazníci budou mít nárok na odškodnění v závislosti na době, kdy obdrželi upozornění o zrušení letu. Aby nemusela své klienty finančně kompenzovat, letecká společnost je musí informovat nejméně dva týdny předem.



Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
