Commerzbank se v době finanční krize dostala do problémů a v roce 2009 ji musela zachránit německá vláda, která nyní v bance vlastní patnáctiprocentní podíl. \"UniCredit je v kontaktu s německým ministerstvem financí,\" uvedl jeden ze zdrojů. Dodal, že zatímco vláda je otevřená dohodě, Commerzbank neprojevila žádný zájem.
Mluvčí ministerstva se odmítl vyjádřit k tomu, zda někdo o vládní podíl v Commerzbank projevil zájem. \"Vždycky jsme říkali, že vláda nehodlá držet svůj podíl navždy,\" upozornil nicméně.
K informacím agentury Reuters se odmítly vyjádřit rovněž firmy UniCredit a Commerzbank. Mluvčí společnosti UniCredit pouze uvedl, že banka se nyní soustředí na svou restrukturalizaci. Podle jednoho ze zdrojů daly německé vládě najevo zájem o Commerzbank i další podniky.
UniCredit je největší bankou v Itálii a výrazně se angažuje v zemích střední a východní Evropy, včetně České republiky. Na českém trhu začala působit v listopadu 2007, její tuzemská pobočka vznikla spojením finančního ústavu HVB Bank a Živnostenské banky.
Commerzbank je druhým největším finančním ústavem v Německu. Od roku 1992 působí i na českém trhu, kde se zaměřuje hlavně na velké a střední podniky. V roce 2007 zahájila v České republice provoz její nízkonákladová pobočka mBank.



Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
