Firma chce být nejsilnějším soukromým dopravcem na železnici ve střední a východní Evropě. Zatím figuruje na českém, slovenském a rakouském trhu, chystá se do Maďarska. Chce posílit pozici jak na trasách, kde už jeho vlaky jezdí, tak na nových trasách. Za získané peníze bude nakupovat lokomotivy a vagóny. Letos nakoupila 60 vozů, příští rok chce dalších 50. Letos také podepsala smlouvu na dodávku 15 vícesystémových elektrických lokomotiv s opcí na nákup dalších.
Stejně jako v případě první emise bude splatnost dluhopisů pětiletá a výnos bude opět čtyři procenta nad sazbou PRIBOR, kterou zveřejňuje Česká národní banka. \"U první emise se prodaly dluhopisy především institucionálním investorům z řad finančních institucí. Také pro druhou emisi je plán oslovit finanční instituce, ale zároveň bychom rádi nabídli část dluhopisů také drobným investorům,\" uvedl finanční ředitel Petr Kohoutek. Manažerem druhé emise bude opět Česká spořitelna.
Tržby společnosti dosáhly letos v prvním pololetí 905 milionů korun a zisk 102 milionů.



Electra dorazila do Česka a tentokrát to není ta Baťova. Hlavní roli hrají elektromobily
Svatý grál ctitelů supersportů: Lamborghini Miura slaví 60 let
Dobrá zpráva pro důchodce. Od příštího roku mohou jezdit bez papíru
Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
