Generální ředitel CzechTrade Ivan Jukl ČTK řekl, že manuál má podpořit posílení dlouhodobé přítomnosti českých firem na zahraničních trzích prostřednictvím jejich kapitálových investic. Publikace obsahuje stručný návod, jak má zájemce o rozšíření výroby do zahraničí postupovat.
"Hotový manuál jsme dali k oponentuře mnoha českým firmám, mohu uvést například společnosti Gumotext a Kofola," uvedl Jukl.
Příručka je doplněna o CD, které obsahuje informace z 94 zemí. Podnikatelé zde najdou například stručný popis investičního prostředí včetně investičních pobídek, kontakty na místní agenturu na podporu přímých zahraničních investic, seznam českých firem, které již v dané zemi investují, a příležitosti či výhody pro české investory. Zájemci o manuál mohou kontaktovat regionální konzultanty CzechTrade, dodal Jukl.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
