V úterý automobilka uvedla, že na jednání s odbory představila další kompromisní návrh mzdového systému.
Navrhovaný nový mzdový model se odborářům nelíbil, protože údajně nepřinášel zajištěný růst mezd všem zaměstnancům. Od informačních mítinků v provozech podniku, které v příštím týdnu zčásti omezí výrobu, odbory podle Povšíka neustoupí.
V dosavadních pěti kolech se odbory s firmou zatím dohodly na vyšších příplatcích za ztížené pracovní prostředí a za noční práci. Podle ekonoma odborů Jana Millera firma dál navrhla zvýšení jednorázového bonusu na 8000 korun, zvýšení osobního ohodnocení o dvě procenta a tarifů o 6,1 procenta. "V rámci roční výplaty to dosahuje průměrné růst asi sedm procent," řekl Miller. Odbory přitom požadují jen u tarifů průměrný růst 17 procent.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
