Ve srovnání s březnem 2006 celková důvěra stoupla o 5,5 bodu. Podnikatelská důvěra vzrostla o 6,4 bodu a spotřebitelská o 1,8 bodu.
Z březnového průzkumu vyplývá, že spotřebitelé očekávají zlepšení celkové ekonomické situace i své finanční situace. Proti předchozímu měsíci se snížil podíl spotřebitelů, kteří očekávají zvýšení nezaměstnanosti.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
