Brusel přitom stále ostřeji kritizuje LČR za to, že zatím nebyly schopny vypsat tendry v souladu se zákony Evropské unie. První nezákonné tendry proto už musely být zrušeny. Další zrušily letos samy LČR s poukazem na kalamitu po lednovém orkánu. Významné soukromé firmy jsou podle HN skeptické k tomu, že se třetí pokus LČR v květnu podaří. Brusel přitom Česku hrozí, že spor předá k Evropskému soudnímu dvoru.
LČR spravují přes polovinu porostů v republice. Loni podle Holického dosáhly hrubého zisku 1,8 miliardy korun při tržbách 14 miliard. "Letos ale počítáme se ziskem sotva polovičním. Nejen kvůli lednové vichřici, ale i potížím se zakázkami," řekl HN Holický. V příštích letech však plánuje nejméně dvoumiliardový hrubý zisk.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
