Necelá desetina lidí nedokáže posoudit, jak by to při skutečném nákupu letenky mohlo s cenou vypadat. Jsou to zejména lidé, kteří se s podobnou reklamou ještě nesetkali a nemají s nákupem letenek ani velké zkušenosti.
Cílovou skupinou, kterou nabídka velmi levných letenek zasahuje, jsou zejména lidé s vyšším vzděláním. Jde o lidi, kteří mají aktivní přístup k životu, rádi cestují, poznávají nová místa a snaží se rozšiřovat svůj všeobecný přehled. V průzkumu ale pouze čtyři procenta dotázaných uvedla, že podobnou nabídku již využila. Každý z těch, kteří již mají s cestováním s nízkonákladovými společnostmi zkušenost, přitom uvedl, že slibu tak nízké ceny, jaká se uvádí v reklamě, nelze věřit.
"Ráda bych do Frankfurtu, Student Agency mi spojení nabízí za příjemných 29 Kč a snadný nákup letenky na internetu. Že mi po vyplnění objednávkového formuláře účtují 2883 Kč mě rozladí tak, že raději zůstanu doma. Raději bych předem znala konečnou cenu. V obchodě mi také nenabízejí chleba za cenu, za kterou jej nakoupí od pekaře s tím, že u pokladny se dozvím, že doplatit musím ještě marži obchodu, nějaké daně a pár transakčních poplatků," cituje STEM/MARK jednu z účastnic průzkumu.
Reklamu na levné letenky lidé ve velké míře označili za klamavou. Vyslovilo se tak 49 procent dotázaných, převážně lidé ve věku mezi 45 až 60 lety. Mezi mladými do 30 let převažoval názor, že sice nejde o zcela férovou nabídku, ale předem se dá počítat s tím, že "za tím něco bude".



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
