"Oproti loňské zimě jsme zaznamenali nárůst zakázek o 13 procent," řekla deníku jednatelka kurýrní firmy EPS Barbora Corneliová. Teplé počasí přálo i přepravní firmě Belmond. "Určitě se nám díky teplému počasí snížily náklady, které jinak bývají v zimě daleko vyšší," citují LN jejího majitele Roberta Blaziuse.
Nejvíce zásilek se doručuje v prosinci, kdy firmy posílají dárky svým obchodním partnerům. Dalším silným měsícem je květen, naopak nejméně práce mají kurýři v březnu. "Lidé nemají peníze, protože v březnu většina národa platí daně," míní Blazius.
Kurýrní služby jsou doménou Prahy, která má dostatek solventních zákazníků, v hlavním městě navíc sídlí většina velkých firem. "Zatímco v Praze se denně rozvážejí tisíce zásilek, v jiných městech jsou to kusy. Ten rozdíl je propastný," řekl LN obchodní a marketingový ředitel společnosti Sprinter Jiří Král.
Nejčastěji se podle LN doručují obálky s dokumenty nebo penězi, kurýrové většinou obsah zásilek neznají.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
