"Výhledově se situace jeví pozitivně, jelikož hlavní země původu turistů, jako je Itálie nebo Německo, mají v následujících letech dle předpovědi projít obratem v ekonomickém vývoji směrem k růstu. Silná koruna by mohla mít vliv na průměrné hotelové sazby," stojí ve studii.
Ty loni v průměru lehce vzrostly, ale za cenu za snižující se obsazenosti. Výnosy na pokoj ve srovnání s rokem 2005 poklesly o necelé procento.
Hotelový trh v Praze zažívá nyní boom. Od roku 2000 se do dneška rozrostl o 6700 pokojů, což představuje roční průměrný růst o 6,25 procenta.
V roce 2006 bylo v Praze otevřeno šest nových hotelů a 1000 pokojů. Letos se v Praze otevřou alespoň tři nové hotely, za nejvýznamnější Jones Lang LaSalle označila pětihvězdičkový hotel Rocco Forte se 101 pokoji. V roce 2008 to bude hotel Kempinski Residence Prague se 75 luxusními rezidencemi.
Nejvýznačnější transakcí na poli investic do hotelů byl podle studie Oriental Hotel Praha, který koupil Cedar Capital Partners. Výši transakce Jones Lang LaSalle neuvedla.
Agentura CzechTourism předpokládá, že se Praha stane třetím nejoblíbenějším cílovým městem v Evropě, hned po Londýnu a Paříži.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
