Poradenská firma Accenture má po celém světě 160 tisíc zaměstnanců a v Česku 1900 lidí. Ti obsluhují zákazníky společnosti po celém světě. Podle nejvyššího šéfa Accenture Williama Greena chce firma počet lidí v Česku zdvojnásobit. Hledá proto větší prostory. Podle Greena jsou Indie a střední Evropa místy, kam se dnes vyplatí přesunout firmu.
Od roku 2003 už v Česku mezinárodní společnosti do svých center investovaly více než sedmnáct miliard korun. Například Oracle z tuzemska řídí prodej v celé střední a východní Evropě. Firma Skype otevře na konci května v Praze své vývojové centrum s třiceti vývojáři. Také v Microsoftu se na prodeji systémů do mobilů podílejí Češi.
Hlavním tahákem už ale není jen Praha. Například v Brně má své zákaznické centrum německá letecká jednička Lufthansa a pobočku zde otevřela i indická technologická společnost Infosys. Americká softwarová firma Red Hat chce dokonce v moravské metropoli otevřít jednu ze svých nejdůležitějších poboček. Z Ostravy zase obsluhuje zákazníky GE Money.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
