Podle ředitele odboru kolejových vozidel Rostislava Nováka jsou náklady na nákup a modernizaci jednoho vozu ve srovnání s pořízením nového vozu zhruba třetinové.
Přestavbu provádějí Krnovské opravny a strojírny, práce na každém voze zaberou nejméně tři měsíce. Podle ředitele opraven Petra Bezruče se náklady na rekonstrukci pohybují kolem osmi milionů korun. Z původního vozu zůstane jen skříň, a i ta se modernizuje, dodal.
Firma již deset takových vozů pro ČD zrekonstruovala, v tomto případě jde ale o první nákup ze Slovenska. O další vyřazené vozy ze Slovenska dráhy podle Nováka zatím zájem nemají.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
