Česká pobočka jednoho z největších výrobců stavebnin loni utržila 492 milionů korun, zisk dosáhl 42 milionů korun. Firma v ČR působí od roku 1992. Současní spolumajitelé ji založili společně, firma totiž zpracovává takzvaný energosádrovec, který vzniká v tamní elektrárně.
ČEZ, jedna z největších českých skupin, sdružuje víc než 90 podniků, včetně dceřiných firem v Německu, Bulharsku, Polsku a dalších zemích. Postupně se ale zbavuje podílů ve firmách, jež přímo nesouvisí s výrobou a prodejem elektřiny. To je i případ počeradského podniku.
Podle Jiřího Vrtala z vedení firmy nejsou podmínky fúze stále ještě dořešeny. Už dříve ale Vrtal ujistil, že se změna vlastníků nedotkne zaměstnanců ani výroby. Německá mateřská společnost už vlastní 100 procent společnosti Knauf Praha, která distribuuje produkci počeradského závodu.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
