Podle televize chtějí ČD zkrátit čas na přípravu kupříkladu u elektrických lokomotiv z 25 na 16 minut. "To je naprosto nepřijatelné, protože už tak strojvedoucí měli málo času na vykonání úkolů," uvedl mluvčí Federace strojvůdců Libor Poláček. Prý to povede k tomu, že strojvůdci budou ve stresu.
To odmítají České dráhy, které argumentují tím, že je potřeba upravit zastaralé předpisy. "Mně přijde velmi nešťastné, pokud uprostřed jednání někdo začne hovořit o stávkové pohotovosti," řekl mluvčí ČD Ondřej Kubala.
Podle federace prý dráhy k novým předpisům vede zejména nedostatek 600 strojvůdců, které dříve ČD propustily, informovala Nova.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
