Na meziročním růstu tržeb ve spojích se z více než 85 procent podílely telekomunikace. Jejich dynamika růstu byla v 1. čtvrtletí sice vyšší než v průměru za celý rok 2006, za úrovní roku 2005 však zaostala téměř o pět procent, což bylo způsobeno především nasycením a konsolidací trhu.
Poštovní služby po stagnaci zejména v druhé polovině roku 2004 a v roce 2005 potvrdily loňský obrat trendu a zaznamenaly růst tržeb o 7,4 procenta.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
