Nejvíce ztrácejí zájem o televizi mladí lidé do 30 let a lidé s vyšším vzděláním. Klesá také doba, kterou průměrný Čech tráví u televizoru. Z dřívějších zhruba 3,5 hodiny se zkrátila na přibližně tři hodiny.
Největšími nepřáteli televize se stává internet a DVD. Podle statistik je v domácnostech s připojením na internet sledovanost televize nižší. A cenově dostupné přehrávače DVD se masivně rozšířily. Lidé si tak mohou opatřit nové filmy mnohem dříve, než se dostanou do televizního vysílání.
Podle odborníků si ale televize do značné míry mohou za pokles sledovanosti samy, a to jednotvárnou programovou nabídkou. Mediální expert Milan Šmíd z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy očekává, že alespoň na čas se sledovanost televize může zvýšit v důsledku rozšíření nabídky kabelových a satelitních kanálů a vzniku nových digitálních televizí.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
