Evropského tendru se zúčastnily také rumunský výrobce trolejbusů Astrabus a polský Solaris. "Výběrové řízení bylo důležité pro všechny zúčastněné firmy, protože šlo o první soutěž na asynchronní trolejbusy v Rumunsku," řekl ředitel. Dvanáctimetrové nízkopodlažní trolejbusy budou vybaveny přídavným dieselagregátem, klimatizací a kamerovým systémem.
Kontrakt v Temešváru, jednom z největších rumunských měst, je pro Škodovku prvním v oboru dopravního strojírenství na rumunském trhu. Kromě tramvají a trolejbusů je pro Škodovku perspektivní v oboru energetiky. Škoda Power už dodala do teplárny v Bukurešti turbosoustrojí 60 MW.
Výroba trolejbusů má tvořit přes 40 procent letošních tržeb Škody Electric. Podnik s 560 lidmi chce letos prodat zboží za 2,2 miliardy korun. Loni, kdy jeho prodej přesáhl 1,5 miliardy Kč, tvořily trolejbusy třetinu, stejně jako trakční motory a pohony elektrických vozidel.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
