Benzina v rámci transformace rozdělila svou síť na dvě značky, které se obracejí k různým skupinám spotřebitelů. Značka Benzina Plus je určena náročnějším spotřebitelům; na těchto čerpacích stanicích bude k dispozici například teplé občerstvení. Celkem bude těchto typů stanic po modernizaci 102. Značka Benzina je určena široké veřejnosti.
Transformace čerpacích stanic začala loni na podzim. Dokončena bude podle jednatele do konce roku 2009.
V prvním čtvrtletí vzrostl prodej pohonných hmot na trhu díky teplé zimě a růstu ekonomiky podle Durčáka o 4,5 procenta. Česká republika je podle něj s počtem a rozmístěním čerpacích stanic již na úrovni západní Evropy.
Loni také transformovala svoje čerpací stanice společnost OMV, která převzala 71 stanic společnosti Aral.
Benzina byla založena v roce 1994, je součástí holdingu Unipetrol z polské skupiny PKN Orlen. Tržní podíl Benziny byl loni 11,5 procenta, což je třetí místo na tuzemském trhu. Jedničkou je OMV, která má 18procentní podíl. Loni měla společnost Benzina zisk 16,25 milionu korun a tržby 13,2 miliardy korun.
Veřejných pump bylo ke konci loňského roku v ČR celkem 2223. Největší počet připadá na Benzinu, na druhém místě skončila OMV s 219 čerpacími stanicemi. Čepro mělo 197 stanic, čtvrtý byl Shell se 164 stanicemi. Agip měl 78 čerpacích stanic, Esso a Jet provozovaly obě po 43 čerpacích stanicích. Slovnaft prodává pohonné hmoty u 30 čerpacích stanic.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
