Pokud by se firma nerozhodla pro postavení továrny ve východní Evropě, mohla by místo toho rozšířit kapacitu na některém ze svých závodů buď v Německu, nebo v Turecku. "Rozšíření již stojících továren je rychlejší, dalo by se však uvažovat i o vybudování nových zařízení ve východní Evropě, kde se rozvíjejí nové trhy," řekl Troska listu podle agentury Reuters. Rozhodnutí by podle něj mělo padnout do konce roku.
Nový závod by podle listu měl produkovat asi 15.000 vozů ročně. Za klíčový faktor pro rozhodnutí považuje DaimlerChrysler další růst v sektoru nákladních vozů, kde je nyní poptávka 20 procent nad současnou úrovní výrobních kapacit.
Troska předpokládá, že tento rok bude pro evropské výrobce nákladních vozů historicky nejlepším. To však neplatí pro zbytek světa, protože celkový globální prodej nákladních vozů by měl podle firmy letos klesnout, zejména v USA a Japonsku. DaimlerChrysler loni vykázal rekordní prodej asi 537.000 nákladních vozů.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
