Podle televize letos klienti s pořizováním zájezdů příliš neotáleli. Důvodem prý byl loňský rok, kdy lidé zájezdy hromadně nakupovali po skončení nezvykle dlouhé zimy, až téměř žádné "last minuty" nezbyly.
Letošním hitem se naopak podle televize staly zájezdy prodávané se slevou ihned po zveřejnění katalogu, tzv. first minute. Klienti si prý uvědomují nevýhody cest na poslední chvíli. Jednou z nich je to, že si nemůžou vybrat z široké nabídky a žádané termíny už jsou většinou vyprodané, uvedla Nova.
Podle cestovních kanceláří se lze dočkat dalšího zlevnění zájezdů na poslední chvíli až v září, tedy po začátku školního roku.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
