Zastupitelé záměr jednohlasně schválili, přestože to bude podle některých z nich příliš velká zátěž pro krajský rozpočet. "Chceme-li, aby bylo letiště konkurenceschopné dalším regionálním letištím v Česku, musíme se vydat touto cestou," řekl náměstek hejtmana Pavol Lukša (KDU-ČSL).
Kraj a management krajské akciové společnosti Letiště Ostrava vybíral nové destinace tak, aby měl region dobré spojení s obchodními a administrativní centry evropských zemí. "Vybrané destinace reprezentují spojení jak do zemí na západ, tak na východ od Česka. Doba letu do většiny nových míst se pohybuje mezi jednou a dvěma hodinami," upřesnil Lukša.
Tým specialistů vybíral nové destinace tak, aby byly atraktivní pro běžné návštěvníky a zároveň pro zahraniční investory, kteří začínají na severu Moravy podnikat. "Důležité je, aby se zde dostali turisté i podnikatelé, kteří budou v regionu nastartovávat pro naše lidi pracovní příležitosti," vysvětlil Lukša.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
