"Původní octavie jdou stále na odbyt velmi dobře, hlavně na východních trzích, na Ukrajině, v Rusku, v Indii i v Číně. Jejich výroba proto bude pokračovat nejméně do roku 2010," uvedl Jahn.
Jahn přitom podle HN nevylučuje, že i poté se původní octavie budou dál vyrábět, především v zahraničních továrnách Škodovky v Indii, Číně a Rusku.
Jak deník připomíná, Octavia první generace byla vůbec první škodovkou v kategorii nižší střední třídy, premiéru měla na podzim 1996. Do té doby továrna vyráběla jen malá auta. V roce 2004 uvedla na trh octavii druhé generace s mírně změněným designem a řadou vylepšení, hlavně v oblasti bezpečnosti. Zájem o původní model ale nijak razantně neklesl. Příčinou zájmu o starší vůz je cena. Nejlevnější Octavia Tour totiž stojí 370 tisíc korun, nejlevnější nová octavia přijde na 425 tisíc. Ceně odpovídá kvalita i spolehlivost vozu. A jednou z příčin je i nadčasový design, píšou Hospodářské noviny.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
