Během posledního roku se ceny na českém trhu téměř nezměnily, když zaznamenaly růst o 0,2 procenta. Na konci roku 2006 byly ceny v Česku na úrovni evropského průměru. V celé Evropě vzrostly ceny meziročně o 1,2 procenta.
Nejvyšší nárůst cen zaznamenalo v posledních 12 měsících Maďarsko, kde auta podražila o 5,5 procenta. Důvodem bylo především oslabování forintu vůči euru. Ceny jsou nyní v Maďarsku na stejné úrovni jako v Česku.
Nejlevnější auta jsou ve Švýcarsku, kde ceny dosahují 87 procent průměru eurozóny, následuje Řecko s cenami na úrovni 92 procent a Itálie se sedmi procenty pod průměrem. Nejdražší je kvůli vysokému zdanění Dánsko s cenami 93 procent nad průměrem, následují Norsko a Irsko s cenami 60 respektive 28 procent nad eurozónou.
Prodej nových aut v tuzemsku letos po několika letech stagnace začal růst. Odbyt nových osobních aut v prvním pololetí vzrostl o šest procent na 67.560 vozů. Ve stejném období prodali domácí výrobci a dovozci 28.042 lehkých užitkových aut, což je o pětinu více než loni.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
