Podle letošního zjištění úřadu například na řadě pošt nedokázali úředníci lidem vysvětlit, jak správně psát adresu na dopis. Podobně úřad zjistil, že pokud na poště nebyl její vedoucí nebo zástupce, není nikdo z dalších pracovníků schopný poskytovat odpovídající a správné informace. V několika případech došlo k tomu, že některé pobočky měly v otevírací době zavřeno.
"V tuto chvíli na poště probíhá vnitřní transformace. To znamená především změnu z provozní společnosti na obchodní," uvedla mluvčí pošty Dita Václavíková. "Také připravujeme nové portfolio služeb, které bude jednodušší a bude lépe vystihovat potřeby zákazníků," dodala.
Od poslední kritiky telekomunikačního úřadu podle deníku z poboček nezmizely ani fronty, které jsou jednou z nejčastějších výtek zákazníků. Ti se údajně setkávají také s přílišnou byrokracií a pohodlností zaměstnanců.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
