Ve srovnání s červencem 2006 naproti tomu celková důvěra v českou ekonomiku stoupla o 0,6 bodu a důvěra podnikatelů je o dva body vyšší. Naopak důvěra spotřebitelů klesla o 4,6 bodu.
Ze šetření mezi spotřebiteli v červenci vyplynulo, že proti minulému měsíci očekávají pro příštích 12 měsíců oslabení celkové ekonomické situace i své finanční situace. Očekávání spotřebitelů ohledně nezaměstnanosti zůstávají i přes mírné zvýšení nízká. Podíl respondentů, kteří mají v úmyslu spořit, se mírně zvýšil.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
