"Podle našeho názoru tím porušují zákon na ochranu spotřebitele," míní Klára Přikrylová ze Sdružení obrany spotřebitelů. Také podle České obchodní inspekce by cestovky neměly prodej zájezdu podmiňovat koupí pojištění.
Některé cestovky počítají pojištění přímo do základní ceny zájezdu, jiné ho nabízejí za příplatek. Pro klienty je povinné pojištění často dražší, než kdyby si ho sjednali sami; a to až o stovky korun, píše MfD.
Cestovní kanceláře podle deníku vysvětlují svůj požadavek tím, že bez něj by si řada klientů pojištění nesjednala a ony by se o ně musely na dovolené v případě zranění starat. Průzkum deníku ukázal, že povinná pojistka bývá zvykem hlavně u největších cestovek. Řada menších je nevyžaduje, píše MfD.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
