Podle Kružberského budou nové názvy pro zákazníka přehlednější a méně matoucí. To, že zákazníci chtějí znát koncovou cenu potvrzuje i mluvčí konkurenčního T-Mobile Martina Kemrová. Podle ní T-Mobile také uvádí ve všech materiálech ceny včetně DPH. Jedinou výjimkou je údajně televize. "Tam se ty ceny základní komunikují lépe, protože jsou to celá čísla," řekla Kemrová.
Názvy tarifů, které T-Mobile prezentuje na internetu se však nemění. Za tarif s názvem Kredit 250 tak zákazník zaplatí 297 korun a 50 haléřů. Podobně je na tom Telefónica O2, za jejíž tarif Simple 240 platí klienti ve skutečnosti 285 korun a 60 haléřů. Vodafone vyřešil problém celých čísel zaokrouhlením. Například tarif Nabito 300, který s DPH stál 357 korun, se nyní jmenuje Nabito 350 a stojí s DPH 350 Kč.
Diskuse kolem způsobu uvádění cen probíhají již několik let; ještě před dvěma lety se ceny většinou uváděly bez DPH, což se nelíbilo klientům, kterým na konci měsíce přišla faktura na vyšší částku, než firmy inzerovaly.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
